צעיר בן 20 נדקר למוות ברחוב החשמונאים באזור. צוותי מד"א שטיפלו בו מצאו אותו בכניסה למסעדת "עזרא ובניו" בעיר, ופינו אותו במצב קשה לבית החולים שיבא בתל השומר – שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. במשטרה פתחו בחקירה.
חובש רפואת חירום במד"א, ריף ראובן, סיפר: "הפצוע שסבל מפציעה חודרת ומדממת קשה היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה".
עוד נאמר, "הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה". בהמשך, כאמור, נקבע מותו של הצעיר".
