ישוב נוסף בשומרון מתחבר לסיבים האופטיים. בטקס חגיגי חובר היישוב רבבה לרשת הסיבים האופטיים. מדובר בחלק ממהלך כולל ביישובי השומרון כך שבתוך שנה צפויים כל הישוביים להתחבר לרשת הסיבים האופטיים. בטקס החיבור השתתפו ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, נציגי חברת 019, יו"ר וועד הישוב רבבה מנשה וחניש, והמשפחה הראשונה שחוברה לסיבים האופטיים ברבבה משפחת סופר. היישוב רבבה מצטרף לישוב קריית נטפים שחובר לפני כחודשיים לסיבים האופטיים ולכ 10 ישובים בשומרון שנמצאים בעיצומם של הנחת התשתיות.
ראש מועצת שומרון, יוסי דגן אומר כי התשתיות בשומרון הם הדרך למיליון יהודים בשומרון "זו לא רק שמחה של משפחת סופר או של רבבה, זו שמחה של כל ההתיישבות בשומרון, ומתוך כך זו השמחה של עם ישראל כולו. שמנו לעצמנו למטרה להביא מיליון יהודים לשומרון הדרך לכך עוברת בתשתיות. המהפכה של הסיבים האופטיים שווה רק למהפכה של הכבישים העוקפים, גם 130 קילומטר של תאורה בכבישים שאנחנו בונים, אולמות הספורט והפארקים הכל חשוב, אבל הסיבים האופטיים והכבישים העוקפים הם אלה שיביאו את המסות.
השומרון בשנת 2022 לא יכול לפגר אחרי תל אביב. אנחנו מביאים אינטרנט טוב במחיר טוב, זה קורה בשל הגיבוש של השומרון, מכיוון שאנחנו ידענו להתאחד, ולמנף יחד את יתרון הגודל, בשל האמון שהישובים גילו במועצה, וזה אפשר לנו ללכת לחברות הכי טובות במשק, עם כוח צרכני גדול, ולקבל מחיר טוב ושירות טוב. בשלב זה בלי אף שקל משום משרד ממשלתי. אנחנו מקווים שגם משרדי הממשלה יתקצבו, בתוך שנה נסיים את הפריסה בכל ישובי השומרון במהירות של בין 200 מגה ל – 1 ג׳יגה, במחיר הכי טוב בארץ של 80 שח ל-200 מגה לחודש. אחד הדברים שמשמחים אותי הוא שעכשיו הרבה רשויות בארץ למדו מהמודל שפיתחנו והולכים בעקבותינו, גם מיהודה ושומרון וגם מכל הארץ, מהשומרון תצא תורה גם באינטרנט מהיר", הוסיף דגן.
יושב ראש רבבה מנשה וחניש הוסיף "מה שמייחד בני אדם זו היכולת שלהם לתקשר אחד עם השני הקשר בין בני אדם הוא זה שמביא את העוצמה לאנושות ככל שהתקשורת בין בני האדם גדלה כך העוצמה של בני האדם גדלה להביא לכאן לרבבה את העוצמה הזאת זה מאפשר לנו להתפתח גם כל אחד במקום עבודתו וגם כציבור להתקדם וליצור יותר עוצמה. אני רוצה להודות לראש המועצה שלנו יוסי דגן שתומך ועוזר ולחברת 019 שתוך זמן קצר אני מאמין שכולם יהיו כאן מחוברים בצורה הטובה ביותר".

נציג חברת 019 דיבר אף הוא באירוע "השומרון היו החלוצים שהרימו את הכפפה של הסיבים האופטיים באופן עצמאי במועצות האיזוריות, יאמר לזכות ראש המועצה יוסי דגן ואמיתי רויטמן מנכל המועצה, שנלחמו בשיניים על הכל לא ויתרו והביאו את הסיבים האופטיים יחד איתנו לכל השומרון וכעת עושים כמותם במקומות נוספים בארץ".
המשפחה הראשונה שהתחברה לסיבים האופטיים ברבבה, משפחת סופר הודו על החיבור "זה דבר חשוב גם לאשתי שהיא מורה וצריכה לעשות זומים וגם עבורי שאני איש הייטק ועובד הרבה מהבית, זה דבר נדרש צריך קו יציב וטוב של אינטרנט ואנחנו מודים לכם על כך".
במהלך ראשון מסוגו בארץ, המועצה האזורית שומרון הצליחה להביא באופן עצמאי את הסיבים האופטיים ליישוביה. לפני כ-8 חודשים הגדיר ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן כיעד מועצתי את חיבור הסיבים האופטיים והאינטרנט המהיר לישובים, במחיר סביר וזאת באופן עצמאי. תוך שימוש ביתרון הגודל של הרשות. ראש המועצה ריכז צוות מקצועי בהובלת מנכל המועצה אמיתי רויטמן, ואגף ישובים במועצה ובשיתוף הישובים יצאו למשא ומתן מול ספקיות האינטרנט ולמכרז. בכך אפשרה המועצה לתושביה להיות בין הראשונות שמתחברות מבין המועצות האיזוריות לסיבים האופטיים במחיר הזול בארץ – 80 שח למהירות של 200 מגה. בהמשך כשתוכנית משרד התקשורת לרשת את הפריפריה בסיבים תגיע, המועצה תצטרף לתוכנית הארצית. הישובים הבאים הצפויים להתחבר לסיבים האופטיים הם: נופים, יקיר וישובים נוספים.
