ראשי//כלליח"כ קרעי: "לחקור את החוקרים!"רועי שושהד אדר א' ה'תשפב (05.02.22)00חה"כ שלמה קרעי, הליכוד: "שוב צדקנו: לחקור את החוקרים! מי שמאמין לוועדת הבדיקה במשרד היועמ"ש הוא פתי, שקרן או שותף לפשע". 0כתבו תגובה