ריקלין בטוויטר: "שבוע טוב לפרקליטות משטרת ישראל ומשרד המשפטים. אנא ממכם. חיסכו מאיתנו את הספינים המגוחכים שלכם: ״זו תקלה״. ״לא נעשה בזה שימוש״. ״זה התאכן מעצמו״. ועוד שאר הבלים. עברתם על החוק. חייבים לחקור את זה בועדת חקירה פרלמנטרית. מושחתים נמאסתם".
