ביקור שר הביטחון בבחריין: בני גנץ נפגש היום (חמישי) עם מלך בחריין חמד בן עיסא אל חליפה בארמונו שבבירת המדינה, מנאמה, יחד עם יורש העצר וראש הממשלה סלמאן בן חמד אל חליפה, המפקד הכללי של הכוחות המזוינים השיח' ח'ליפה בן אחמד אל-ח'ליפה ושר ההגנה עבדאללה בן חסן אלנעימי. במהלך הביקור, התקבל שר הביטחון במסדר כבוד רשמי.
השר גנץ חתם עם מקבילו הבחרייני על הסכם שיתוף פעולה ביטחוני היסטורי ופומבי, בין בחריין לבין ישראל. מדובר במיסוד רשמי של יחסי הביטחון בין שתי המדינות, שנה לאחר חתימת הסכמי אברהם בהובלתו של רה"מ לשעבר בנימין נתניהו. ההסכם יסייע לקידום שיתופי פעולה מודיעיניים, למיסוד אימונים, ושיתוף פעולה בין התעשיות הביטחוניות.

במהלך הפגישה עם מלך בחריין ובכיריו, הדגיש גנץ את חשיבות הדיאלוג האינטימי בין המדינות, ואת העמקת היחסים ושיתוף הפעולה בהגנה על האינטרסים המשותפים. גנץ הודה למלך על האירוח ותמיכתו בהרחבת הקשרים בין ישראל לבחריין, שמתבטאים בהסכמי שיתופי פעולה רבים שנחתמו עד כה בתחומים הכלכליים והאזרחיים, וכעת משודרגים גם בהיבטי הביטחון.
טקס החתימה. קרדיט: משרד הביטחון
במעמד החתימה אמר גנץ: "שיתוף הפעולה האסטרטגי שאנו מביאים היום לשיא חדש בחתימת ההסכם ובפגישה החשובה עם המלך, הוא המשך להסכמי אברהם ההיסטוריים וליחסים בין העמים ובין האנשים המתפתחים. רק שנה אחרי חתימת ההסכמים, ואנחנו כבר נמצאים בהסכם ביטחון משמעותי, שיאפשר שיתופי פעולה נרחבים ויחזק את הביטחון של שתי המדינות ואת יציבות האזור כולו".

