חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד: "כמו שאמרתי פעמים רבות, לצערי הרב, ישראל כבר לא ממש דמוקרטיה. בוצעה כאן הפיכה משפטית, תוך שימוש בכח ובמשאבים בלתי מוגבלים, כספית וחוקית, אחרי מנהיג הימין.
מנדלבליט, ניצן, אלשיך ושות', חטפו את המדינה, הרסו אותה והלכו לביתם.
זה לא יעבור להם בשתיקה. יום הדין יגיע בקרוב. נטפל בעז"ה".
