במקביל להחלטת הקבינט על הקלה בהנחיות וביטולו החלקי של התו הירוק, הגל החמישי מוסיף להכות עם מספרים אסטרונומיים במיוחד. לצד התחלואה היומית הגבוהה, גם מספרי המתים מוסיפים לעלות ובחודש האחרון מתו סך הכל כ-626 בני אדם כתוצאה מהידבקות בנגיף. מתוכם, 277 בני אדם מתו תוך שבוע אחד בלבד.
המספרים הגבוהים הללו, נראים גבוהים אפילו יותר כאשר עורכים השוואה למספר המתים הכולל בחודש דצמבר, אז מתו סך הכל כ-50 בני אדם כל החודש. סך כל המתים עומד על 8,894 נפטרים.

סך המאומתים ביממה האחרונה עומד על 67,705 בני אדם – כ-26.5% בדיקות חיוביות מתוך סך של 250 אלף נבדקים לערך. סך החולים הפעילים נכון להיום עומד על 437,961 – ירידה של 25 אלף חולים פעילים ביחס לאתמול. בבתי החולים בארץ מאושפזים כ-1,134 חולים במצב קשה, מתוכם 267 מונשמים ו-18 המחוברים לאקמו.
