accessibility-icon
share-icon

מכילים את המתים: 626 בני אדם נפטרו מקורונה בחודש האחרון

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

ל שבט ה'תשפב (01.02.22)

0

like

0

dislike

מדיניות לחיות לצד הקורונה ולהכיל את המתים גובה מחיר לא פשוט: 626 בני אדם נפטרו כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה • כמעט מחצית מהם - רק בשבוע האחרון


במקביל להחלטת הקבינט על הקלה בהנחיות וביטולו החלקי של התו הירוק, הגל החמישי מוסיף להכות עם מספרים אסטרונומיים במיוחד. לצד התחלואה היומית הגבוהה, גם מספרי המתים מוסיפים לעלות ובחודש האחרון מתו סך הכל כ-626 בני אדם כתוצאה מהידבקות בנגיף. מתוכם, 277 בני אדם מתו תוך שבוע אחד בלבד.

המספרים הגבוהים הללו, נראים גבוהים אפילו יותר כאשר עורכים השוואה למספר המתים הכולל בחודש דצמבר, אז מתו סך הכל כ-50 בני אדם כל החודש. סך כל המתים עומד על 8,894 נפטרים.

maximize-image
מחלקת קורונה, ארכיון, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

סך המאומתים ביממה האחרונה עומד על 67,705 בני אדם – כ-26.5% בדיקות חיוביות מתוך סך של 250 אלף נבדקים לערך. סך החולים הפעילים נכון להיום עומד על 437,961 – ירידה של 25 אלף חולים פעילים ביחס לאתמול.  בבתי החולים בארץ מאושפזים כ-1,134 חולים במצב קשה, מתוכם 267 מונשמים ו-18 המחוברים לאקמו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News