חה"כ אורית סטרוק: "האם הממשלה נכנעה לרע"מ, או לח"כ זועבי בנושא הנגב?
אין לדעת. כבר 3 שבועות הקואליציה לא מאפשרת דיון בנושא. והנה הצעה מפתיעה מניר אורבך: כיון שאי אפשר לדון בנושא ההסדרה הבדואית בנגב בועדת הפנים, כי היא נמסרה לווליד טאהא – אולי נדון בנושא הנגב בועדת חוץ ובטחון. פשיטת רגל ציונית".
