accessibility-icon
share-icon

חה"כ סטרוק: "הממשלה נכנעה לרע"מ"

רועי שושה

רועי שושה

ל שבט ה'תשפב (01.02.22)

0

like

0

dislike


חה"כ אורית סטרוק: "‏האם הממשלה נכנעה לרע"מ, או לח"כ זועבי בנושא הנגב?
אין לדעת. כבר 3 שבועות הקואליציה לא מאפשרת דיון בנושא. והנה הצעה מפתיעה מניר אורבך: כיון שאי אפשר לדון בנושא ההסדרה הבדואית בנגב בועדת הפנים, כי היא נמסרה לווליד טאהא – אולי נדון בנושא הנגב בועדת חוץ ובטחון. פשיטת רגל ציונית".

עקבו אחרינו גם ב-Google News