ראשי//כלליגדעון סער: "לא אתמוך עוד בהארכת התו הירוק"רועי שושהכז שבט ה'תשפב (29.01.22)00סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער בטוויטר: "התו הירוק צריך לסיים את דרכו. כמו באנגליה. כמו בדנמרק. הפגיעה בחרויות ובפרנסה היתה מוצדקת כל עוד היתה לכך תכלית אפידמיולוגית מובנת. אין עוד כזאת. לא אתמוך עוד בהארכת התו הירוק". 0כתבו תגובה