accessibility-icon
share-icon

גדעון סער: "לא אתמוך עוד בהארכת התו הירוק"

רועי שושה

רועי שושה

כז שבט ה'תשפב (29.01.22)

0

like

0

dislike


סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער בטוויטר: "התו הירוק צריך לסיים את דרכו. כמו באנגליה. כמו בדנמרק. הפגיעה בחרויות ובפרנסה היתה מוצדקת כל עוד היתה לכך תכלית אפידמיולוגית מובנת. אין עוד כזאת. לא אתמוך עוד בהארכת התו הירוק".

עקבו אחרינו גם ב-Google News