משפחת סנדק מגיבה להמשך ההדלפות מהתיק: "ההרג של בננו אהוביה ז"ל בידי שוטרים, מראה את כל מה שלא טוב במערכת המשפט ובמשטרה, הדלפה רודפת הדלפה, מחדל רודף מחדל, יש כאן טיוח ואי צדק. מחר אנו יוצאים לדרך של תיקון ומאבק לצדק", נזכיר כי המשפחה תערוך מחר בשעה 12:00 מסע"ת מירושלים.
