accessibility-icon
share-icon

אישה נהרגה כתוצאה משריפה שפרצה בדירה בירושלים

רועי שושה

רועי שושה

כז שבט ה'תשפב (29.01.22)

0

like

0

dislike


שריפה בדירה ברחוב הר ציון בירושלים: חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה שחולצה מהדירה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותה.

כבאות והצלה: "סמוך לשעה 20:00 נתקבל דיווח במרכז השליטה המחוזי על שריפת מבנה בסמוך לקבר דוד בירושלים. כוחות כבאות להצלה שהוזנקו למקום מצאו שריפה ודאית בדירת מגורים והחלו מיד בפעולות כיבוי וסריקה אחל לכודים. במהלך פעולת נמצאה אשה ללא רוח חיים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News