accessibility-icon
share-icon

דרום ת"א: אם וילדיה פונו ע"י איחוד הצלה כתוצאה מהרעלת CO

רועי שושה

רועי שושה

כה שבט ה'תשפב (27.01.22)

0

like

0

dislike


צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לאשה בת 33 ולילדה בת 11 ולילד בן 3 שסבלו מתסמיני הרעלת פחמן חד חמצני CO בביתם ברחוב אחיעזר בדרום תל אביב.

יחיאל ועקנין חובש ונהג אמבולנס של איחוד הצלה מסר: "לדברי בני המשפחה הם הציתו גחלים בסלון ביתם בכדי לחמם את הבית עקב מזג האוויר. האמא וילדיה לא חשו בטוב ולקו בתסמיני הרעלת פחמן חד חמצני. הענקנו להם סיוע ראשוני ולאחר מכן פיניתי אותם באמבולנס איחוד הצלה למרכז הרפואי איכילוב במצב בינוני וקל עד בינוני".

עקבו אחרינו גם ב-Google News