הסכנה בעורפנו: עם פתיחת השמיים לתיירים נכנסו לישראל גם פעילי הארגון האנטי ישראלי EAPPI(Ecumenical Accompaniment Programme in Palestine and Israel)
ארגון EAPPI (שאינו רשום או רשאי לפעול בישראל ) פועל כנגד ישראל במגוון דרכים, ביניהן שותפות וסיוע בקמפיין ה-BDS, החלטות נגד ישראל באו"ם, באיחוד האירופי ובבית המשפט הבין לאומי בהאג וקמפיינים אנטי ישראלים נוספים. הארגון עוסק בתיעוד חד צדדי ומעוות של המציאות בישראל בהטיית המציאות לצד הפלסטיני וכנגד "הכיבוש".
בנוסף פעילי הארגון נכנסים לארץ במרמה, תוך התחזות לתיירים או לצליינים, משתתפים בהפרות סדר כנגד חיילים, תמיכה במחבלים ומתועדים גם עוברים על עוד מגוון חוקים. פעילי הארגון תועדו ביומיים האחרונים פועלים בשטח בחברון ואזור מזרח גוש עציון.


פרויקט DMU, העוסק במאבק נגד ארגונים אנטי ישראלים, מסר: "ארגון EAPPI הוא ארגון הגורם לנזק רב למדינת ישראל ולתושביה. לצערנו עד היום מוסדות המדינה גררו רגליים בטיפול בבעיה. תלונה שהגשנו במשטרה עם הוכחות לעבירות שמבצע הארגון ופעיליו לא טופלה. בנוסף לא נעשים מאמצים לעצור את הגעת הפעילים. על המדינה להכריז על הארגון כלא חוקי ולגרש מהארץ את פעיליו".
כמו כן, הבוקר נשלחו מכתבים מתריעים בנושא לשרת הפנים שקד, לשר הביטחון גנץ, לשר הבט"פ בר לב, לאלוף פקמ"ז, לחברי כנסת ולגורמים נוספים.
