accessibility-icon
share-icon

חה"כ קרעי בתגובה לבנט: "נוכל חסר בושה"

רועי שושה

רועי שושה

כג שבט ה'תשפב (25.01.22)

0

like

0

dislike


חה"כ ד"ר שלמה קרעי ממפלגת הליכוד, בתגובה לבנט: "נוכל חסר בושה!, הבטיח לחסל את הקורונה תוך 4 שבועות ובינתיים רק מחסל את המדינה".

עוד אמר, "צוותים רפואיים בבתי החולים קורסים תחת העומס, הורים שדואגים לילדיהם מהשפעות ארוכות טווח בגלל ההפקרות שלו, סגר בפועל בלי פיצויים וסיוע, והוא עוד מעז לתקוף את מי שקורא לו להתעורר. בושה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News