בסוף השבוע שעבר, אביה של ליאת אלמגרבי חש ברע. הוא נלקח לבית החולים סורוקה בבאר שבע – ובתוך כך הוחלט להעבירו למחלקת קורונה לאחר שהתברר שנדבק בנגיף.
בני המשפחה טלפנו עשרות פעמים לבית החולים כדי לשאול מה קורה עם אביהם, אך נותרו ללא מענה. הם החליטו ללכת לבקרו בבית החולים – ואז מתברר להם שהרע מכל קרה ואביהם נפטר.
במשפחה עדיין לא מעכלים את מותו הטראגי של אביהם ומתקשים להבין איך בית חולים שמגדיר את עצמו רציני, יכול לנהוג בחוסר רגישות ובאטימות.
המשפחה מחפשת כעת תשובות, אך לא בטוח שיקבלו. בינתיים, ימשיכו לכאוב את מותו של אביהם ולקוות שהטראומה המטלטלת שחוו לא תקרה לאחרים.
מבית החולים סורוקה נמסר בתגובה: ״אנו משתתפים בצערה של המשפחה ומתנצלים על העיכוב במתן ההודעה.
בית החולים מקפיד על עדכון המשפחות באופן שוטף. בשל העומס הרב המוטל על הצוותים בכלל ובמחלקות הקורונה בפרט, נוצר עיכוב שעליו כאמור אנו מתנצלים״.
