אישה כבת 28 ללא סימני חיים נמצאה הלילה (ו') ברחוב החצב בנוף הגליל, כשהיא עם סימני דקירה על גופה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה.
על פי המשטרה, בעלה של האישה, בר בשנות ה-30 לחייו, התקשר למוקד המשטרה ודיע כי הרג את אשתו. כוחות המשטרה הוזנקו למקום שם מצאו את האישה ללא רוח חיים כשעל גופה סימני דקירה. הבעל נעצר וחוקרי המשטרה החלו לאסוף ממצאים.
פראמדיקית מד"א, צליל ביטון, סיפרה: "שוטרים הובילו אותנו לזירת הארוע, ראינו אשה כבת 28 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות. היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".
