יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לדברי סגן השר אביר קארה מימינה המתנגד להקמת יישובים בנגב ובגליל: "אין גבול לבושה ולחרפה של אנשי ימינה. אביר קרא שרק לפני מספר חודשים אמר שדעותיו המדיניות הם כמו של בן גביר יושב בקואליציה עם רע"מ ועכשיו גם נגד הקמת יישובים חדשים בנגב ובגליל ולפגוע במפעל הציוני: אביר לידיעתך, אני בעד להקים כמה שיותר יישובים בכמה שיותר מקומות, גם בנגב וגם בגליל ולדאוג לצביון היהודי של המדינה. אסור לנו לאבד את הנגב, אסור לנו לאבד את הצפון ואתה והממשלה שלכם פוגעים במדינת ישראל".
ח"כ בן גביר הוסיף: "נמשיך להיאבק בממשלה הרעה והאטומה, נחליף אותה, נחזק ונבנה בכל יישובי הארץ".
