שריפה קטלנית אירעה הלילה ברחובות, בקומה החמישית בבניין מגורים בן 6 קומות. כוחות כיבוי האש שהגיעו למקום הצליחו להשתלט על האש ולחלץ את רוב הדיירים, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה של דיירת הבניין כבת 56.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסף הרופא גבר כבן 41 במצב בינוני לאחר ששאף עשן.
חובש מד"א, יהודה מרקוס סיפר:
"כשהגענו למקום ראינו אש ועשן בדירה בקומה החמישית, אנשים יצאו מהבניין ובאו לצוותים שלנו, לאחר שצוותי הכיבוי כיבו את האש ואיווררו את העשן, בסריקות בדירה אותרה אשה כבת 56 מחוסרת הכרה עם כוויות ולאחר ששאפה עשן רב, היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. "
