accessibility-icon
share-icon

בת 70 נהרגה לאחר שנפגעה מאוטובוס ביבנה

אדיר לחקים

אדיר לחקים

טז שבט ה'תשפב (18.01.22)

0

like

0

dislike


יוסף הורביץ חובש איחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה מסר: "מדובר בהולכת רגל שנפגעה מאוטובוס. ביצענו בה פעולות החייאה אך למרבה הצער נקבע מותה בזירה בתום מאמצי ההחייאה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א מאיר לוי, סיפר: "הגענו למקום במהירות וראינו את הולכת הרגל שוכבת על הכביש מחוסרת הכרה לאחר שנפגעה מאוטובוס. ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלת ראש קשה מאוד. התחלנו לבצע בה פעולות החייאה ממושכות שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום."

עקבו אחרינו גם ב-Google News