ח"כ עמית הלוי: "שימו לפחות חצי שקל. בדיוק כמו במחצית השקל ההיא. הדרך שלך ושל כל אזרח לבטא את אי האמון ושאט הנפש, מההשחתה ברשויות עקיפת החוק, מהתעמרות בראש ממשלה עד כדי מניעת תרומות משפחתיות ובעיקר מרמיסת ריבונות העם ע״י כמה פקידים זו הפגנה ענקית וחשובה בשידור חי. בואו!"
