רכבת ישראל הודיעה על צמצום בתנועת הרכבות בעקבות העלייה בהיקף התחלואה ובידודים בקרב אנשי הרכבת. קו העמק מבית שאן לחיפה וקו דימונה-ב"ש צפון לא יופעלו. בקו ירושלים יצחק נבון-הרצליה תרד התדירות לרכבת אחת בשעה לכול כיוון במקום שתיים וקו ראשל"צ משה דיין-ת"א-הרצליה יופעל בתדירות של שתי רכבות בשעה במקום ארבע.
