ראשי//כלליח״כ נעמה לזימי נמצאה חיובית לנגיף הקורונהאדיר לחקיםיד שבט ה'תשפב (16.01.22)00ח"כ נעמה לזימי: "ברוך ה' אני מרגישה טוב. הקורונה היא לא תירוץ לנוח, אני עובדת ומנסה לקדם כל מה שיכולה מהבית, בתקווה שמהר נחזור לשגרה של פעילות שוטפת, אנא תתחסנו ונעבור זאת יחד". 0כתבו תגובה