accessibility-icon
share-icon

ח״כ נעמה לזימי נמצאה חיובית לנגיף הקורונה

אדיר לחקים

אדיר לחקים

יד שבט ה'תשפב (16.01.22)

0

like

0

dislike

ח"כ נעמה לזימי: "ברוך ה' אני מרגישה טוב. הקורונה היא לא תירוץ לנוח, אני עובדת ומנסה לקדם כל מה שיכולה מהבית, בתקווה שמהר נחזור לשגרה של פעילות שוטפת, אנא תתחסנו ונעבור זאת יחד".


עקבו אחרינו גם ב-Google News