עסקת נתניהו | שמעון ריקלין בטוויטר: "רואה שיש שכועסים עלי שאני קורא לנתניהו לא ללכת לעסקת טיעון. אבל קניתי את הזכות הזו בעבודה קשה למענו מתוך אהבה והערכה גדולה אליו. ובניגוד למה שמספרים בשמאל חברי ואני שהלכנו איתו לא קיבלנו כלום. רק זכות להיות לצידו. ובעיני הליכה לעסקת טיעון תכתים את המורשת שלו ואותו. לכן אומר את זה".
