accessibility-icon
share-icon

אירוע בני הערובה בטקסס | רה"מ בנט מגיב

רועי שושה

רועי שושה

יג שבט ה'תשפב (15.01.22)

0

like

0

dislike


אירוע בני הערובה – ‏רה"מ ‎בנט: "עוקב מקרוב אחר מצב בני הערובה בבית הכנסת 'בית ישראל' בקולוויל, טקסס. מתפללים לשלומם של בני הערובה והמחלצים".

צפו: הכוחות נפרסים, בני הערובה נמלטים והחוטף מגיח לזמן קצר

צפו: הכוחות נפרסים, בני הערובה נמלטים והחוטף מגיח לזמן קצר

0
15.01.22|רועי שושה
עקבו אחרינו גם ב-Google News