ראשי//כלליאירוע בני הערובה | ח"כ קטי שטרית: "עוקבת בדאגה"רועי שושהיג שבט ה'תשפב (15.01.22)00ח"כ קטי שטרית ממפלגת הליכוד: "עוקבת בדאגה ומתפללת לשלומם של המתפללים בבית הכנסת בטקסס. כולי תקווה שנשמע בשורות טובות בשעות הקרובות". 0כתבו תגובה