ראשי//כלליחה"כ דודי אמסלם: "כמה שלא נזהרתי ונשמרתי - תפס גם אותי"רועי שושהיג שבט ה'תשפב (15.01.22)00חה"כ דודי אמסלם: :כמה שלא נזהרתי ונשמרתי, בסוף האומיקרון תפס גם אותי. חברות וחברים, שלומי טוב, תודה על החיבוק והדאגה. שמרו על עצמכם – רק בריאות איתנה ובשורות טובות. שבוע טוב ומבורך לכל בית ישראל". 0כתבו תגובה