accessibility-icon
share-icon
נובאק ג'וקוביץ'. צילום: רוייטרס
נובאק ג'וקוביץ'. צילום: רוייטרס

דרמה באוסטרליה: שר ההגירה ביטל את הוויזה של ג'וקוביץ'

מערכת C14

מערכת C14

יב שבט ה'תשפב (14.01.22)

0

like

0

dislike

לאחר שהערעור הקודם התקבל, החליט שר ההגירה האוסטרלי לבטל בשנית את הוויזה של הטניסאי מספר אחת בעולם והוא צפוי להיות מגורש מהמדינה שלושה ימים לפני פתיחת התחרות


שר ההגירה של אוסטרליה הודיע הבוקר (ו') על ביטול הוויזה של הטניסאי מספר אחת בעולם, נובאק ג'וקוביץ', וקבע כי יש לגרשו מהמדינה בהקדם האפשרי.

ג'וקוביץ' צפוי לערער על ההחלטה ויישאר במלבורן עד לקבלת תוצאות הערעור. נזכיר כי האליפות, לשמה הגיע הטניסאי למדינה נפתחת בעוד שלושה ימים בלבד.

כזכור, ג'וקוביץ' נחת באוסטרליה בשבוע שעבר לקראת אליפות אוסטרליה שתחל בעוד שלושה ימים כשהוא לא מחוסן נגד נגיף הקורונה. הטניסאי נעצר בשדה התעופה במלבורן על ידי הרשויות מכיוון שלטענתם לא עמד בקריטריונים הרפואיים כדי לקבל החרגה ולהשתתף בטורניר.

הדרמה הסתיימה? ג'וקוביץ': "רוצה להישאר ולהתחרות באוסטרליה"

הדרמה הסתיימה? ג'וקוביץ': "רוצה להישאר ולהתחרות באוסטרליה"

0
10.01.22|דור אזרד

אך הסאגה עם ג'וקוביץ' לא הסתיימה שם. כבר בתחילת השבוע היה אמור הטניסאי להיות מגורש המדינה אך בעקבות ערעור שהגיש והתקבל על ידי בית המשפט, נראה היה שהטניסאי יוכל להשתתף למרות הכול באליפות הקרובה. אלא שכאמור היום החליט שר ההגירה לבטל את החלטת בית המשפט וקבע כי ג'וקוביץ' יגורש מהמדינה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News