שר ההגירה של אוסטרליה הודיע הבוקר (ו') על ביטול הוויזה של הטניסאי מספר אחת בעולם, נובאק ג'וקוביץ', וקבע כי יש לגרשו מהמדינה בהקדם האפשרי.
ג'וקוביץ' צפוי לערער על ההחלטה ויישאר במלבורן עד לקבלת תוצאות הערעור. נזכיר כי האליפות, לשמה הגיע הטניסאי למדינה נפתחת בעוד שלושה ימים בלבד.
כזכור, ג'וקוביץ' נחת באוסטרליה בשבוע שעבר לקראת אליפות אוסטרליה שתחל בעוד שלושה ימים כשהוא לא מחוסן נגד נגיף הקורונה. הטניסאי נעצר בשדה התעופה במלבורן על ידי הרשויות מכיוון שלטענתם לא עמד בקריטריונים הרפואיים כדי לקבל החרגה ולהשתתף בטורניר.

הדרמה הסתיימה? ג'וקוביץ': "רוצה להישאר ולהתחרות באוסטרליה"
אך הסאגה עם ג'וקוביץ' לא הסתיימה שם. כבר בתחילת השבוע היה אמור הטניסאי להיות מגורש המדינה אך בעקבות ערעור שהגיש והתקבל על ידי בית המשפט, נראה היה שהטניסאי יוכל להשתתף למרות הכול באליפות הקרובה. אלא שכאמור היום החליט שר ההגירה לבטל את החלטת בית המשפט וקבע כי ג'וקוביץ' יגורש מהמדינה.
