accessibility-icon
share-icon

ח"כ בן גביר: "קיבלנו עקירת עצים והשתלטות על קרקעות מדינה"

רועי שושה

רועי שושה

יא שבט ה'תשפב (13.01.22)

0

like

0

dislike


על רקע העימותים בנגב סביב נטיעות קק"ל באזור היישוב מולדה, הבוקר (חמישי) התברר כי נעקרו כמה דונמים של שתילי קק"ל מתוך אלה שניטעו.

יו"ר עוצמה יהודית מסר בתגובה: "הממשלה קנתה שקט מזוייף, תמורת דיבורים במקום לנהוג ביד קשה ובתגובה קיבלנו עקירת עצים ושוב השתלטות על קרקעות מדינה. אסור לוותר על הנגב ולהיכנע לעבריינים ולכן אחזור לנטוע עצים בנגב, כי ארץ ישראל שלנו ומי שלא מתאים לו שיחפש מדינה אחרת".

עקבו אחרינו גם ב-Google News