accessibility-icon
share-icon

‏פורום ראשי המועצות ביו"ש: "להגיע להפגנה מול משרד רה"מ"

רועי שושה

רועי שושה

יא שבט ה'תשפב (13.01.22)

0

like

0

dislike


‏פורום ראשי המועצות ביו"ש נגד הממשלה: "קוראים להגיע להפגנה היום מול משרד ראש הממשלה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News