ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום (ה׳) עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על מספר סוגיות, בראשן נושאי ביטחון אזורי. בנוסף, השניים סיכמו על המשך שיתוף פעולה הדוק במרחב ועל אתגרים ביטחוניים בזירה הגלובלית.
על פי לשכת ראש הממשלה השיחה הייתה טובה, ובמהלכה ברך רה"מ בנט את הנשיא פוטין לרגל השנה החדשה. בנוסף הובהר כי ברקע שיחות הגרעין בווינה, הדגיש בנט את חשיבות העמידה הנחושה כנגד ההתקדמות האיראנית בפרויקט הגרעין.
הנשיא פוטין הזמין את ראש הממשלה ורעייתו לביקור בעיר סנט פטרסבורג, בהמשך להזמנתו במהלך ביקורו הקודם של בנט ברוסיה. ראש הממשלה השיב כי הוא ורעייתו ישמחו לקיים את הביקור.

כזכור בנובמבר האחרון נפגשו השניים בסוצ'י לפגישה שהוגדרה ע"י לשכת ראש הממשלה "חמה וחיובית" וארכה 5 שעות, במהלכה דנו השניים בסוגיות משמעותיות ביחסי שתי המדינות וסיכמו על המשך המדיניות הקיימת בסוריה.
על פי השר זאב אלקין ששימש כמתוגרמן בפגישה השניים שוחחו בין היתר על תוכנית הגרעין האיראנית ורה"מ הציג את תפיסת עולמו בנוגע לדרכים לבלימת הגרעין האיראני והתבססות אירן בסוריה כבר אז.
