accessibility-icon
share-icon
בנט ופוטין. צילום: קובי גדעון/ לע"מ
בנט ופוטין. צילום: קובי גדעון/ לע"מ

בנט שוחח עם פוטין: הדגיש את חשיבות העמידה כנגד איראן

מערכת C14

מערכת C14

יא שבט ה'תשפב (13.01.22)

0

like

0

dislike

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח היום עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שהזמין את בנט ורעייתו לביקור בעיר סנט פטרסבורג. השניים דנו בסוגיות אזוריות, וברקע שיחות הגרעין בווינה הדגיש ראש הממשלה את חשיבות העמידה הנחושה כנגד ההתקדמות האיראנית בפרויקט הגרעין


ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום (ה׳) עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על מספר סוגיות, בראשן נושאי ביטחון אזורי. בנוסף, השניים סיכמו על המשך שיתוף פעולה הדוק במרחב ועל אתגרים ביטחוניים בזירה הגלובלית.

על פי לשכת ראש הממשלה השיחה הייתה טובה, ובמהלכה ברך רה"מ בנט את הנשיא פוטין לרגל השנה החדשה. בנוסף הובהר כי  ברקע שיחות הגרעין בווינה, הדגיש בנט את חשיבות העמידה הנחושה כנגד ההתקדמות האיראנית בפרויקט הגרעין.

הנשיא פוטין הזמין את ראש הממשלה ורעייתו לביקור בעיר סנט פטרסבורג, בהמשך להזמנתו במהלך ביקורו הקודם של בנט ברוסיה. ראש הממשלה השיב כי הוא ורעייתו ישמחו לקיים את הביקור.

maximize-image
בנט ופוטין בפגישתם הקודמת. צילום: קובי גדעון/ לע"מ

כזכור בנובמבר האחרון נפגשו השניים בסוצ'י לפגישה שהוגדרה ע"י לשכת ראש הממשלה "חמה וחיובית" וארכה 5 שעות, במהלכה דנו השניים בסוגיות משמעותיות ביחסי שתי המדינות וסיכמו על המשך המדיניות הקיימת בסוריה.

על פי השר זאב אלקין ששימש כמתוגרמן בפגישה השניים שוחחו בין היתר על תוכנית הגרעין האיראנית ורה"מ הציג את תפיסת עולמו בנוגע לדרכים לבלימת הגרעין האיראני והתבססות אירן בסוריה כבר אז.

עקבו אחרינו גם ב-Google News