לאחר שרע"מ הודיעה שלא תשתתף בהצבעות, וחה"כ ניר אורבך עזב את המליאה במחאה – נוצר מצב בו אין רוב לקואליציה, וחוק של חה"כ אחמד טיבי שיחייב שוטרים להשתמש במצלמות גוף בהפגנות עבר בקריאה טרומית.
הקואליציה הסירה חוקים שהיו אמורים להיות מועמדים להצבעה מהמשך סדר היום, על מנת להימנע ממבוכה נוספת. על פי ההערכות, הדבר הולך לחזור על עצמו מספר פעמים בחודש הקרוב.
ח"כי הקואליציה נטשו את המליאה ונותרו בה רק ח"כים של האופוזיציה, שניצלו את הסיטואציה והעלו חוקים להצבעות.

חברות הכנסת מירי רגב וגלית דיסטל אטבריאן העבירו גם הן הצעות חוק, לפטור ממע"מ בעת קניית דירה ראשונה לזוגות צעירים ולסיוע לעסקים קטנים, שעברו בקריאה טרומית ברוב מוחץ.
קולולולוש!!!!!
הצעת החוק הראשונה שלי עברה הרגע בטרומית!
ועוד חוק שיסייע באופן אמיתי לעסקים זעירים! לא עוד ריצה לרואה חשבון ופתיחת תיק במס הכנסה לכל יוזמה עסקית קטנה! הכל ידידותי ונוח ובחינם דרך אפליקציה!
כמה אני מתרגשת?
אני כמעט אף פעם לא משתמשת בסימני קריאה!!! זה כמה!!!!— Galit Distel Atbaryan – גלית דיסטל אטבריאן (@GalitDistel) January 12, 2022
גם מיכאל מלכיאלי ואיימן עודה העבירו בקריאה טרומית חוקים שהציעו, לפריסת תשלומים על צריכת חשמל והעלאת קצבת הזקנה.
אחת מהצעות החוק הפרטיות של ח"כים מהאופוזיציה שעברו היום במליאת הכנסת, עקב היעדרות רע"מ, היתה הצעת חוק הביטוח הלאומי. צפו@AyOdeh @Ahmad_tibi @osamasaadi63 @Orly_levy @mnsorabbas pic.twitter.com/TkKJe74zkq
— ערוץ כנסת (@KnessetT) January 12, 2022
מנסור עבאס התייחס לדברים וצייץ כי "אין מנצחים ומפסידים, כולנו ביחד כאזרחים ננצח כאשר ניטע תקווה ונתן לתושבי הנגב לחיות ולהתפרנס בכבוד".
אין מנצחים ומפסידים, כולנו ביחד כאזרחים ננצח כאשר ניטע תקווה ונתן לתושבי הנגב לחיות ולהתפרנס בכבוד.
ההסדרה בנגב היא אינטרס של כולנו, יהודים וערבים, נקדם בהדברות שתביא להסכמות מקובלות.
ממשלות ישראל נכשלו בטיפול בסוגיות הנגב, ביחד נשקם את מרקם היחסים והנגב יפרח וישגשג לטובת כלנו.— Mansour Abbas מנסור עבאס (@mnsorabbas) January 12, 2022
יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, הגיב על רצף הניצחונות של האופוזיציה במליאה ואמר: "היום הוכח שוב – הממשלה הנוכחית היא ממשלת כאוס. בקורונה, בנגב, וגם בכנסת. אפס ניהול, אפס מנהיגות. ישראל זקוקה לממשלה עם כיוון ברור. לממשלה חזקה. נמשיך להאבק בכנסת בימים ובלילות, נחליף את הממשלה הזו, ונחזיר את ניהול המדינה למסלול."
