ארגון "עד כאן" בתגובה להחלטה להפסקת נטיעות עצי קק"ל בדרום: "עוד התקפלות מפוארת של הממשלה בפני מליציות הבדואיות החמושות. ממשלת בנט-עבאס הביאה אותנו למצב בו, מבצע נטיעות של קק"ל באדמות מדינה בנגב הפך ממשימה ציונית למעשה שאינו לגיטימי, אשר גורר תקיפת שוטרים ואזרחים, שריפת מכוניות וסגירת צירים על ידי חמושים בדואים תוך הבלגה של הרשויות. מה שמתחיל בהעברת תקציבים לתנועה האיסלאמית ומשם לחמאס ממשיך באיבוד הנגב. לאן עוד נדרדר?!".
