יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ על הפסקת הנטיעות בנגב בהוראת הממשלה: "יום עצוב למדינה היהודית. ממשלת ישראל נכנעה לטרור ולאלימות של שלוחת חמאס בישראל. מדינת ישראל נמכרה לתנועה האיסלאמית ואין קו אדום שהממשלה הזאת לא תחצה כדי לשרוד פוליטית. עצירת הנטיעות באדמות המדינה ככניעה לרע"מ היא חרפה שאין עליה מחילה. ממשלת בנט – עבאס מסכנת את המשך המפעל הציוני.
