נטיעות קק"ל בנגב: הבוקר (רביעי) הנטיעות בנגב התחדשו תחת אבטחה כבדה. לאחר המהומות הקשות של הבדואים, אמש באזורי הנגב. בין היתר – חסמו את הכבישים, הביערו צמיגים, הניחו מכשול על מסילת הרכבת ויידו אבנים לעבר אוטובוס ורכב פרטי.
בתוך כך ועל המתיחות הגוברת בממשלה, השר זאב אלקין מתקווה חדשה אמר כי: "נמשיך עם הנטיעות כמה שצריך, היום זה היום האחרון לסבב הזה. יש ניסיון מאוד ציני של נתניהו ואנשיו לנצל את האירוע ולהלהיט את הרוחות". עוד האשים, "בממשלה הקודמת עצרו את הנטיעות בגלל הלחצים הפוליטיים. זה עצוב שפוליטיקאים מנצלים נושא ציוני חשוב".

מי שתקף אותו בחריפות היו לא פחות מחבריו לקואליציה, ח"כ אימאן ח'טיב-יאסין ממפלגת רע"מ שאמרה: "נלך עד הסוף".

המהומות בנגב | ההכנות לנטיעות בנגב נמשכות עם ליווי משטרתי
בהמשך הסבירה כי במפלגת רע"מ "באנו לשותפות הזו כדי לשרת את האזרחים הערבים, אנחנו כל הזמן בוחנים ובודקים מהי טובתם. אנחנו יודעים מי יכול לקבוע בינתיים את הדברים". בהמשך לדבריו של אלקין תקפה: "השר אלקין יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל הוא צריך לבחון את העתיד הקרוב".

