accessibility-icon
share-icon

המהומות בנגב | חברי כנסת מרע"מ: "נלך עד הסוף"

רועי שושה

רועי שושה

י שבט ה'תשפב (12.01.22)

0

like

0

dislike


נטיעות קק"ל בנגב | ח"כ אימאן ח'טיב-יאסין אמרה כי: "נלך עד הסוף. באנולשותפות הזו כדי לשרת את האזרחים הערבים, אנחנו כל הזמן בוחנים ובודקים מהי טובתם. אנחנו יודעים מי יכול לקבוע בינתיים את הדברים. השר אלקין יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל הוא צריך לבחון את העתיד הקרוב".

עקבו אחרינו גם ב-Google News