accessibility-icon
share-icon

רה"מ נבדק לקורונה - שלילי

רועי שושה

רועי שושה

ח שבט ה'תשפב (10.01.22)

0

like

0

dislike


נוכח הימצאותו של שר החוץ יאיר לפיד כחיובי לנגיף הקורונה בנט עשה בדיקת אנטיגן. תוצאת הבדיקה שלילית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News