ראשי//כלליח"כ אורבך: "מרב - "הפורעים" הללו הם בוחרי ימינה"רועי שושהח שבט ה'תשפב (10.01.22)00ניר אורבך: "מרב, "הפורעים" הללו הם בוחרי ימינה שגם בזכותם את היום שרה בממשלת ישראל. הגיע הזמן להפסיק לזלזל במחנה האמוני והערכי הזה. אני בכל מקרה מחוייב להם. אם קצת בקיום הממשלה, תמשיכי בטון הזה. זה יוביל אותנו בדרך הבטוחה לשם." 0כתבו תגובה