accessibility-icon
share-icon

ח"כ אורבך: "מרב - "הפורעים" הללו הם בוחרי ימינה"

רועי שושה

רועי שושה

ח שבט ה'תשפב (10.01.22)

0

like

0

dislike


ניר אורבך: "מרב, "הפורעים" הללו הם בוחרי ימינה שגם בזכותם את היום שרה בממשלת ישראל. הגיע הזמן להפסיק לזלזל במחנה האמוני והערכי הזה. אני בכל מקרה מחוייב להם. אם קצת בקיום הממשלה, תמשיכי בטון הזה. זה יוביל אותנו בדרך הבטוחה לשם."

עקבו אחרינו גם ב-Google News