שר החוץ התגלה כחולה בנגיף. מכנסת ישראל נמסר: "הערב (רביעי) עודכן קצין הכנסת, ניצב יובל חן, על ידי שר החוץ יאיר לפיד, כי לאחר בדיקה שביצע לנגיף הקורונה – נמצא חיובי. היום האחרון בו שהה בכנסת היה יום שני".
עוד נאמר כי: "בפניה שהוציא קצין הכנסת לבאי המשכן פרט את מדיניות הבדיקות והבידודים החדשה של משרד הבריאות בחשיפה למאומת לנגיף הקורונה וביקש לנהוג על פיה.
כמו כן הדגיש כי הכנסת ממשיכה לפעול בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בנושא".
