accessibility-icon
share-icon

דוברות הכנסת: "היום האחרון בו שהה לפיד בכנסת היה יום שני"

רועי שושה

רועי שושה

ח שבט ה'תשפב (10.01.22)

0

like

0

dislike


שר החוץ התגלה כחולה בנגיף.  מכנסת ישראל נמסר: "הערב (רביעי) עודכן קצין הכנסת, ניצב יובל חן, על ידי שר החוץ יאיר לפיד, כי לאחר בדיקה שביצע לנגיף הקורונה – נמצא חיובי. היום האחרון בו שהה בכנסת היה יום שני".

עוד נאמר כי: "בפניה שהוציא קצין הכנסת לבאי המשכן פרט את מדיניות הבדיקות והבידודים החדשה של משרד הבריאות בחשיפה למאומת לנגיף הקורונה וביקש לנהוג על פיה.

כמו כן הדגיש כי הכנסת ממשיכה לפעול בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בנושא".

עקבו אחרינו גם ב-Google News