accessibility-icon
share-icon

בנט שוחח עם ראש ממשלת הונגריה - ויקטור אורבן

רועי שושה

רועי שושה

ח שבט ה'תשפב (10.01.22)

0

like

0

dislike


רה"מ בנט, שוחח הערב עם ראש ממשלת הונגריה. בנט הודה לראש ממשלת הונגריה על תמיכתה האיתנה של הונגריה בישראל במוסדות הבינלאומיים. השניים סיכמו בין היתר, להמשיך את שיתופי הפעולה בין המדינות בשורה של תחומים, ולשמור על קשר רציף.

עקבו אחרינו גם ב-Google News