ח"כ דודי אמסלם: "כבר 80% מהנגב גנבו הבדואים. ב-20% הנותרים, קק"ל נוטעת עצים, כדי שלא ימשיכו לשדוד. אבל רה"מ בפועל, מנסור עבאס, לא מרשה, והתנועה האיסלמית הטילה וטו – אז מפסיקים. ככה זה שמתן כהנא וחבריו מרע"מ עובדים אצל מועצת השורא. פשיטת רגל ערכית ולאומית".
