פרקליטות מחוז צפון הודיעה הערב כי לא תעתור לביהמ"ש נגד החלטת ועדת השחרורים, והאסיר יצחק אספה יצא לחופשי ביום ראשון הקרוב.
כזכור, ועדת השחרורים דנה בשני האחרון בשחרור מוקדם לכדורגלן שהואשם בדריסת הנער ארי נשר והפקרתו. בתום הוועדה הוחלט על שחרורו המיידי מהמאסר, זאת לאחר שריצה כשנתיים בלבד מתוך 4.5 השנים שנגזרו עליו בתחילה.

אספה היה מעורב בפגיעה בנער ארי נשר ז"ל בשנת 2018. התאונה התרחשה לאחר שחברו של נשר הרכיב אותו על אופניים חשמליים בשדרות רוקח בת"א. האופניים סטו לנתיב הנסיעה של אספה, שפגע בהם בעוצמה רבה.
אספה לא הועמד לדין בגין גרימת תאונה כיוון שהתאונה לא אירעה באשמתו ולא ניתן היה למנוע אותו. הוא הועמד לדין כיוון שלא טרח לעצור את רכבו ולסייע לנפגעים, ולכן הורשע באשמת הפקרה של הנפגעים. נוסף לכך הוא הורשע בעבירה של שיבוש מהלכי משפט לאחר שמסר לשוטרים גרסה שקרית.
באוגוסט 2020 הוחלט בבית המשפט העליון על קיצור עונשו של אספה מ-4.5 שנים ל-3 שנים סך הכל. בשני האחרון כאמור, הוחלט לקצר את מעצרו לשנתיים בלבד ולאחר שהוחלט היום כי לא תוגש עתירה נגד ההחלטה הוא צפוי להשתחרר בראשון הקרוב.
