accessibility-icon
share-icon

נעצרו 2 תושבי לוד בחשד שתקפו ושדדו קשישה בת 75 בדירתה ברמלה

אדיר לחקים

אדיר לחקים

ז שבט ה'תשפב (09.01.22)

0

like

0

dislike


מהמשטרה נמסר:

שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה (היל"פ) של תחנת רמלה, ניהלו בשבוע האחרון חקירה מואצת, מיד עם קבלת הדיווח במוקד 100 בדבר חשד לשוד קשישה בדירתה בעיר בשעת לילה מאוחרת, כאשר למקום הגיעו מפקד התחנה, ראש היחידה ללוחמה בפשיעה, חוקר זירה טכנולוגית ורכז מודיעין של תחנת רמלה יחד עם חוקרי הזיהוי הפלילי, שאספו ממצאים בשטח.

בתוך כך, חוקרי המשטרה הפעילו אמצעים טכנולוגים שונים שברשות המשטרה, לצד תשאול עדים רבים, במטרה לחשוף את זהות המעורבים ומיצוי מלוא חומרת הדין עמם, בהתאם לחומרת האירוע, במישור הפלילי והמוסרי.

כאמור, עם התפתחות החקירה ובהתאם לממצאיה, עברה החקירה הסמויה כעת לשלב הגלוי, כאשר בלשי המשטרה של תחנת רמלה עצרו את שני החשודים – תושבי לוד ורמלה, בעת שהסתתרו בצפון הארץ.

עקבו אחרינו גם ב-Google News