accessibility-icon
share-icon

לאחר שתיעד שוטרות: כתב אישום הוגש נגד סגן מפקד יחידה במג"ב

אדיר לחקים

אדיר לחקים

ז שבט ה'תשפב (09.01.22)

0

like

0

dislike


המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד רפ"ק נאדר ראבח, סגן מפקד יחידה במג"ב, זאת לאחר שתיעד באמצעות מצלמה נסתרת שוטרות בזמן ששהו במגורי הבנות בבסיס מג"ב.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד בת שבע אבגז, האירוע הראשון התרחש באפריל 2019, אז נכנס הקצין לחדרה של השוטרת, התקין מצלמה בכיס האפוד שלה והפעיל אותה דרך הטלפון האישי שלו. הצילום הופסק רק לאחר שהשוטרת גילתה את המצלמה לאחר שהתקלחה בחדרה. במקרה נוסף, מספר חודשים לאחר מכן, הטמין הקצין את המצלמה בחדרה של שוטרת נוספת ותיעד אותה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של פגיעה בפרטיות, האזנת סתר שלא כדין והפרת אמונים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News