accessibility-icon
share-icon

ח"כ בן גביר הגיע להפגנה נגד בנט: "איבוד עשתנות"

רועי שושה

רועי שושה

ו שבט ה'תשפב (08.01.22)

0

like

0

dislike


ח"כ איתמר בן גביר הגיע להפגנה נגד בנט: "הגעתי למחאת הימין ברעננה מול ביתו של בנט, ודיברתי על מכירת המדינה לאחים המוסלמים, איבוד עשתנות, אי התאמה לראשות הממשלה. הבטחתי לעשות הכל כדי להפיל את ממשלת השיסוי הזאת".

עקבו אחרינו גם ב-Google News