accessibility-icon
share-icon

ח"כ נוסף מהליכוד נדבק בנגיף הקורונה

רועי שושה

רועי שושה

ו שבט ה'תשפב (08.01.22)

0

like

0

dislike


ח״כ אתי עטייה מהליכוד סיפרה, כי נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. בשל ימי השבעה על מות אביה ז״ל, לא פקדה את הכנסת בימים האחרונים.

כמו כן עודכן קצין הכנסת ע״י יועצו של סגן השר אביר קארה – כי לאחר בדיקה שביצע לנגיף הקורונה – נמצא חיובי. היום האחרון בו שהה בכנסת היה יום רביעי.

בפניה שהוציא קצין הכנסת לבאי המשכן פרט את מדיניות הבדיקות והבידודים החדשה של משרד הבריאות בחשיפה למאומת לנגיף הקורונה וביקש לנהוג על פיה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News