דוברות הכנסת: "היום (מוצאי שבת) עודכן קצין הכנסת, ניצב יובל חן, ע״י חברי הכנסת חיים כץ ויואב בן צור, כי לאחר בדיקה שביצעו לנגיף הקורונה – נמצאו חיוביים. היום האחרון בו שהו במשכן היה יום רביעי".
עוד נאמר כי: "בפניה שהוציא קצין הכנסת לבאי המשכן פרט את מדיניות הבדיקות והבידודים החדשה של משרד הבריאות בחשיפה למאומת לנגיף הקורונה וביקש לנהוג על פיה.
כמו כן הדגיש כי הכנסת ממשיכה לפעול בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בנושא".
