תושב לוד נורה הערב (ה') למוות. המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח מבית החולים אסף הרופא על הגעת פצוע ירי במצב אנוש, כאשר לאחר נסיונות החייאה, נקבע מותו בבית החולים.
שוטרי תחנת לוד אתרו זירה ומבצעים סריקות אחר מבצע העבירה לצד איסוף ממצאים, לבחינת הרקע והנסיבות.
