שני ילדים בני 6, נפטרו היום (חמישי) כתוצאה מהידבקותם בנגיף הקורונה. בית החולים סורוקה, בו נפטרו הילדים מסר כי הם סבלו ממחלות רקע מורכבות וקשות, ומצבם הדרדר בימים האחרונים. במחלקת הקורונה וביחידה לטיפול נמרץ קורונה בבית החולים מאושפזים כעת 10 מטופלים, מתוכם שמונה במצב קשה.
ד״ר צחי לזר, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בסורוקה מסר: ״מדובר במקרים קשים של ילדים עם מחלות רקע מורכבות שנדבקו בקורונה ומצבם הוחמר בשל הנגיף. חשוב לחסן ילדים כדי להימנע מהדבקה ומתחלואה קשה. בשל קצב ההדבקה המואץ, החשש שלנו הוא שנתחיל לראות ילדים ללא מחלות רקע שמצבם עלול להסתבך כתוצאה מהנגיף״.

מות הילדים מגיע על רקע גל התחלואה הגואה ושבירת שיאי המאומתים מאז פרוץ המגיפה. 16,115 ישראלים וישראליות אומתו אמש (ד׳) לנגיף הקורונה. מדובר בשיא מאומתים יומי חדש, הגבוה בכ-3,500 בני אדם מהשיא הקודם, של יום שלישי האחרון.
גם אחוז הבדיקות החיוביות זינק, על אף כמות הבדיקות הגבוהה ועומד על 7.7%. קצב ההכפלה של הנגיף בישראל עומד על אחת ל-2.8 ימים.

129 ישראלים מאושפזים באורח קשה כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה, 38 מהם מונשמים – 15 מהם מחוברים למכשיר אקמו. כל המחוברים למכשיר אינם מחוסנים. בממוצע שבועי, כל יום אושפזו 16 חולי קורונה חדשים. זו עלייה של כ-45% מהשבוע שעבר.
8,253 אזרחים נפטרו עד כה כתוצאה מהידבקות בנגיף ומסיבוכיו.
