אורן הניג, מנכ"ל מרכז ליב"ה בתגובה לדברי העזות של השר ליברמן נגד כבוד הרב הראשי הרב דוד לאו: "חוצפתו של שר האוצר אביגדור ליברמן עברה כל גבול. מקום המדינה, נבחר ציבור לא התבטא בבוז שכזה כלפי רב ראשי מכהן המנהיג אלפים בארץ ובעולם. נחצה קו אדום. בושה לחובשי הכיפות בנט וכהנא שממשיכים לפלג את העם ולכרסם בצביון היהודי של מדינת ישראל ומעניקים לגיטימציה לביזוי הרבנות הראשית לישראל והרבנים הראשיים" .
