accessibility-icon
share-icon

אחרי אבו-מאזן | גנץ נפגש עם מלך ירדן: "לחיזוק השלום"

רועי שושה

רועי שושה

ג שבט ה'תשפב (05.01.22)

0

like

0

dislike

בידיעת רה"מ בנט? שר הביטחון בני גנץ נפגש היום (רביעי) עם מלך ירדן, עבדאללה השני: "דנו בחיזוק הקשרים"


לאחר פגישת אבו-מאזן, גנץ: שר הביטחון בני גנץ נפגש היום (ד') עם מלך ירדן, עבדאללה השני.

בפגישה גנץ הדגיש לעבדאללה השני, את החשיבות האסטרטגית ביחסים הקרובים בין ישראל לירדן, התורמים לביטחון שתי המדינות. שר הביטחון ומלך ירדן דנו בסוגיות ביטחוניות ומדיניות ושר הביטחון גנץ הודה למלך, על פעילותו לשמירה על היציבות באזור ולחיזוק השלום והנורמליזציה. שר הביטחון בירך על שיפור היחסים בין ישראל לירדן מאז הקמת הממשלה, והביע את מחויבתו להמשך חיזוק הקשרים הביטחוניים, הכלכליים והאזרחיים.

maximize-image
images-count2+
עיבוד: פלאש 90

בפגישה השתתפו מהצד הישראלי – ראש האגף המדיני-ביטחוני, זהר פלטי, ראשת המטה מעיין ישראלי והמזכיר הצבאי תא"ל יקי דולף. מהצד הירדני השתתפו – סגן ראש הממשלה ושר החוץ והתפוצות, מר איימן ספדי, מנהל האגף לעניינים פוליטיים, מר מואת אל זועבי ומנהל לשכת הוד מלכותו, ד"ר ג'עפר חסן.

maximize-image
images-count2+
גנץ. צילום: אוליביה פיטוסי פלאש 90

כזכור, בנט נשאל האם זה היה בידיעתו על פגישת בנט אבו-מאזן, בנט השיב שכן.

maximize-image
images-count2+
התחזית מתממשת. בנט במסע"ת אתמול. צילום: אמיל סלמן פלאש 90
עקבו אחרינו גם ב-Google News